Tuesday, August 05, 2008

|penin~penin~|

firstly,aku nak mengucapkan jutaan terima kaseh kepada enchek2 ERROR yg telah berjaya membuatkan aku bengang sepanjang hari ini!bukan saje die dah berjaya membengangkan aku tapi berjaya juge menyakitkan pinggang dan punggung daku kerana terpaksa duduk menghadapnye selama 8 jam!BRAVO!BRAVO!i hate you kaiseki(analysis)!!
I am so freaking tired!and i’m having a major terrible headache(opps tipu je..penin2 lalat saje)hukhuk..bile la nak siap nye kaiseki itu kalo enchek error asyik nk keluar saje??bukan 1st time aku buat kaiseki tu tanpa enchek error..menci btol la!!tak keluar kekka(result) yg mabeles camne org nk bg aku wat keje lagi nih...aiyooooo~~!nape la aku kene wat kaiseki nih??lagi dulu aku tak suke mende alah tu..aleh2 bleh plak dah keje pon kene wat kaiseki jugak!naseb badan ko la jue..hukhukhuk...tapi masa tgh wat kaiseki tu,muka cool je..rilek je..konon nak wat2 macho la... konon2 nye takpe2 aku bleh buat balek semula dari awal..no problemo..huh!no problemo konon..poodachet!dalam hati rase nk maki hamun je..tapi manager aku ade kat sebelah la plak..hahaha...seb baek die pon mmg jenis cool jugak..baek je..die la jugak byk pikir kan camne nk settle2 kan kerenah2 enchek error tuh..bile die dengar aku mengeluh sebab penat siap gelak2 kan aku lagi..hahaha..die pon setuju kaiseki tu memang mendou(leceh) tahap gaban!kalo silap sikit je mula la enchek2 error tu gedik2 nk keluar..harem tol!last2..bile dah pukul530 mcm tuh..manager aku suruh aku berhenti buat keje..sambung hari khamis ni pulak katenye..dia tengok mata aku dah merah semacam je..almaklumla tu kan aku punye trademark seumur hidup tu..siap kata,kalo mata dah merah camtu kyuukei(rest) la...nanti me ga warukunaruyo(makin teruk)..die takde la cakap bahase campur2 camtu..hahaha..malas aku nak tulis properly..penat!hihi..see...kan baek manager aku tuh...semoga baek nye berkekalan la hendak nye..sekali dlm hati dia kutuk aku..ape la bengap sangat budak nih..bende senang macam tu pon tak reti nak buat...blablabla..uish tak baek betol aku berprasangka buruk dekat org laen..heheehhh..so,arinih aku telah berjaya pulang awal..tapi penatnye tuhan je la yang tahu..

tu dia..entry melepas geram ke ape nih??biaq pi la..

and these all things make me think, life is never that easy...life is never about the expected ones... there is no comfort zone in life. if u ever think life is about staying comfortable in one big 'confidence capsule',u might be wrong...






:::::lagi 3 hari nak balik msia~~~!!:::::

2 comments:

Anonymous said...

hai cik juex...i found ur blog hehe...n name i ade kt tepi tu..suke i hihi..
gambare jue..lg sket je tu nk blk meysia dh..nnt bleh la enjoy!!!
take care sis..

Anonymous said...

opocot!terkejut i!
igt sape la tadi..hehehehh
ok2..saya akan berusaha bersungguh sungguh~!
akak pon take care..
kirem salam peluk cium utk izz ye=)