Saturday, August 02, 2008

|don't mind..don't mind~~|

don't mind...don't mind....
nakanaiide.....
lalalala~~
whoa!!tak tahu nak letak tajuk ape...rase nak tulis secara random so tiada tajuk specific utk entry kali nih..hehehh
.............
I am counting days... 6 more days to go... i can now imagine Malaysia quite vividly.. ahahaha.. 1week in Malaysia is not long.. but 6 days in Japan feels longer...mengada ngada tak??hehehh...i have not started packing yet..need to start tomorrow i think..sebab kalo nak packing lepas balik keje sangat la tidak laratnye...kalo nak ikutkan takde la banyak sangat pon nk packing tapi rase unshin kalo awal2 dah siap kan??takde la gabra kalo ade pape tertinggal nanti..huhu..
sekarang musim durian kan?aritu dah pesan dekat mama suruh ayah belikan durian siap2..sampai rumah terus ngap!hahahah..setahun u,i tak makan durian..tahun lepas balik kempunan tak dapat mkn sebab musim dah abes..mane tak nye..aku balik akhir bulan8..ayah aku carik durian smpai ke muar..tp zannen..takde rezeki..so,balik kali nih nak mkn puas2 smpai demam kepanasan..hehehe..uish jangan..ade aku tak gi keje balik nnt..yabai..=P
.............
ok..nih nak warning pada sesiape yang tak suke entry yg jiwang2 karat dan berunsur miang serta boleh meloyakan tekak...sile jangan bace tulisan di bawah ini ye..sebab aku nak start menulis gaya2 dan ala2 pakar cinta..muahahaha*guling-guling gelak*
ready...get set..GO!
ermmm..apa yang uols tahu tentang CINTA?or bahase omputeh dia..LOVE..atau org jepon cakap KOI(恋)...bahasa lain aku kurang pakar la pulak kan..kalo org jawa cakap ape ek??nanti aku balik aku tanye ayah aku ok...hehehe
CINTA. susah juga mahu difahami. cinta itu bagai angin,seperti yg pernah daku dengar. boleh dirasa,tapi tak dapat dilihat dan dipegang. rasanya nyaman andai bertiup lembut, bencana menerpa andai ia berhembus kasar. cinta juga begitu. kalo sekadar cinta yg tulus dan subtle, sungguh damai dan aman rasanya. jangan sampai cinta yg terlalu menyala dan berkobar, nanti pasti cepat sahaja dingin dan matinya. bukan ke begitu?
dan cinta datang bila hati sudah terbuka untuk menerima. bila tak berhubung seketika rasa macam lama giler. bila tak bergurau rasa tak lapang dada, bila tak bersua, rasa tak khusyuk kerja...whoaaaaa!hebat kan penangan cinta..uols pernah tak rase macam tu?
cop2..apa motif aku tulis jiwang2 karat tak hengat nih??hahahah..itu la aku..time2 macam nih memang otak mereng,sengal sumer ada...ok..lepas nih boleh amek kursus jadi pakar cinta..sesiapa yang memerlukan khidmat saya sila tinggalkan contact number di ruang comment...hahahaha...
actually aku tak reti nak tulis sebenar benarnye ape yg hati aku sedang rasai...maaa ne...aku bukan penulis hebat..sekadar penulis jalanan yang penuh palsampah..huhu..Seriously, u don't let everything inside ur heart out, do u? Maybe u let half of it, maybe none at all...so, what does it mean? what is the purpose of my writing today?ermmm...don't mind la...at least dgn menulis begini sedikit sebanyak boleh menenangkan hati yang gondah gulana ini..sekian terima kaseh=p
...............
WITHOUT YOU

The first time I saw you, I knew
I knew I loved you 'cause my heart stopped
The first time I held you, I knew
I knew I love you 'cause my heart stopped'

Cause I.. la la la la la la
Love You..

Love can make you feel so funny
No house, no car, not even money
Will make me feel the way
What I’m really trying to say
Can’t live another day
Without you

The first time I kissed you I knew
I knew I had you 'cause your heart stopped
The first time I missed you I knew
I knew I never wanna leave you

Love can make you feel so funny
No house, no car, not even money
Will make me feel the way
What I’m really trying to say
Can’t live another day
Without you'

Cause I.. la la la la la la
Love You..

Because I.. la la la
Love You.. Love You..



i like to dedicate this song to my beloved someone ( u know who u are...u complete my life), and all those in love out there...
*gile berani mati punye entry*=p


daaaa~~

No comments: