Sunday, August 03, 2008

|atsui sugiru yo~~|

waduh panas nye la jepon nih...kalo panas mcm msia ok lagi kot..nih sampai tak boleh berenggang dgn kipas..pegi dapur sekejap je pon badan dah melengas,melekit...eeeeiiiiii...tak selesa giler!rase nak mandi dgn ais je..atsui sugiru!tu yang membuat kan aku malas nk kuar gi memane bila weekend..tak kuasa i..tadi pon gi YOURS dah pukul 6ptg..dah redup..panas pon tak panas sangat..just nk beli sayur utk msk bento pastu beli makanan/jajan nak bawak balik mesia..penuh satu bakul dgn jajan..org pon pandang semacam je tengok aku borong byk2 mcm tuh..ala,booo layan kan saje..hehehhh..bukan dgn duet mereka aku bayar kan....

dan aku pon dah packing separuh brg2 nk bawak balik..baju memang tak banyak la..tapi bile dah campur dgn omiyage,jajan...adoila..penuh juge beg ku yg gedabak itu...seb baek tak berat..kalo tak,satu hal pulak aku nak pegi airport nanti..dah le cari tiket bas malam gi osaka dah habes..padahal lg 2mggu tu before balik...so,terpaksa la naek shinkansen gi osaka..harga tiket 2kali ganda tu..salah bajet lagi..adehhhh...pastu terpaksa la i tido kat airport u...sorang2 pulak tuh..ermmmm...shikatanai naaaa...hitori de yuuki wo dasouu!!

pastu tadi boleh pulak aku buat sesuatu yang macam cuak gak la..tapi tak nak la tulis kat sini..malu la i...muhahaha...aku pon tak sangka boleh buat camtu..dup dap dup dap je jantung aku masa tuh...sampai sekarang nih pon tak hilang lagi..hahahaha..giler ko jue!..tapi tak pe la..lepas tu aku rasa lega..sebab tahu semua nye ok..takde la aku risau dan pikir perkara yg bukan2..u know how random i am.. thinking about different things at different moments...huhu


ok la..got to go..takde idea nak merapu dgn panjang lebar..
mata ne~~

No comments: