Friday, December 12, 2008

|my little mumbling:D|

keinginan untuk mengupdate begitu menebal..tetapi tak tahu nak update pasal ape..terpikir pikir juge topik ape yang menarik untuk dibebelkan di sini..tapi aku blur..saikin atama no kaiten osokunacyatta..banyak sangat tengok korean drama kot..haish..tak bagus untuk kesihatan betol=D
walopon tahu tak bagus tapi tengok jugak kan..memang degil!*geleng2 kepala*


pulak tu sekarang nih dah fuyu..sejuk gilos..tapi aku tetap malas nk pasang kotatsu..malas nak carik wayar die dalam kotak sebenarnya..sebab tak ingat letak kat kotak yang mane..adehhhh...believe it or not;aku hanya memanaskan badan dengan kaedah balut badan dengan mofu sahaja..hahahaha..kedekut nak pasang aircond??memang pon..hahahaha*geleng2 kepala lagik*


oh ya..saikin,aku juga rasa sedikit homesick..sikit je la tapi..tu pasal sebelom merebak ke seluruh badan,aku menyibukkan diri menonton drama..so,ke'homesick'kan tersebut still dapat dibendung..tak tahu la sampai bile boleh bertahan..huhuhu..kenapa ya perlu homesick2 nih??buat jiwa aku jadi kacau bilau saje..nak kata baru je berjauhan dari orang2 tersayang di kampung halaman,aku dah duduk asrama dari form1 lagik..sepatutnya dah kebal kan...haish..jue,hwaiting~!(opss,terkeluar plak kankoku go..hahahaha)

okeh okeh...cukuplah setakat ini dahulu kemelalutan ku..nanti bila dah terpikir topik2 menarik,akan disambung lagi ya..till then~:D



p/s:sarang hae;D

No comments: