Monday, December 15, 2008

|Happy birthday,adek~|


Selamat hari jadi.....
Selamat hari jadi.....
Selamat hari jadi,Adek.....
Selamat hari jadi~


yeay~!!!

clap clap untuk Muhamad Iqbal Hakimi~!

harini my youngest brother dah pon genap umurnya 5tahun....
atto iuma ni okkikunatta ne~;D

setiap kali balik jumpa dia sure ade je perubahan..for sure la perubahan fizikal memang sangat ketara kan;makin membulat(nak ikut gaya abang dia la tuh..hahaha)
perubahan sikap pon ada juge..makin kuat merajuk..makin becok..makin garang..dan macam2 lagi la..hihihi

walopon aku balik once a year, adek tak pernah rasa janggal or takut dengan aku..ye la kan..aku tak dapat tengok dia membesar depan aku...sometimes aku rasa terharu sangat2 bila dia cium2 aku pastu dia akan cakap dengan adek2 aku yang lain that he loves me the most!..hahahaha...lucky me~;D

okey la...selamat hari jadi sekali lagi for my dearest adek;)
semoga adek membesar menjadi anak yang soleh ya=)

Along sayang adek...Muahhh!




:::terngiang-ngiang suara adek;Along,cepat la balik..belanja adek KFC..hahahaha:::

No comments: