Monday, August 03, 2009

|oh akhirnya...|

aku update gak blog nih.

aku tahu ramai yang rindu.hehe.takpe.aku suka korang rindu kat aku.no problem at all bebeh=p

lepas balik dari malaysia,aku sangat busy.busy ok.penat.nak check email pon kadang-kadang tak sempat.masa untuk aku mengulor time keje sangat terhad.hihi.ok.sebenarnye aku malas.bagi macam-macam alasan pon korang bukan nak caya kan??haha.

attention to mc ah: aku takde nafsu nak update pasal abang.nanti aku homesick.so,aku houryu dulu ye.satu je aku nak habaq kat sini; abang dah sama tinggi dengan aku.tak aci ok?!arggghhhh!ok aku mengaku aku pendek.hukhukhuk.tak nak kawan abang=(

next week member aku yang baru grad dari rusia nak datang jepun.5 orang uuuu.doktor semua tu.jadinya aku nebes.ala-ala menteri nak datang melawat umah aku.hikhik.sebelum-sebelum ni takde siapa pon pernah tido kat umah aku lama-lama.maka logik la aku nebes kan.haha.semalam aku telah memborong bantal dan barang-barang lain.almaklumlah,selama nih bujang.semua benda seketul.tapi yang tak syok nye,encik-encik boss pon datang minggu yang sama.aduyaiiii.bijak sungguh timing anda.flying kick boleh?geram tau.takpe la.yang penting aku dah bagitau syacho.aku pon nak pinjam wish syacho.harap-harap syacho kigen ii.nanti boleh aku belanja syacho ice cream.hehehe.

kawan-kawan lain taknak datang umah aku ke??mari lah.memeriahkan suasana.nanti boleh aku syoukai kan dengan my abang-abang.sekarang dah tambah lagi dua orang.maka sekarang aku ada 4 orang abang.merasa la juga jadi adik.hahahaha.

dah lah.tak tau dah nak tulis apa.

dah terubat ke rindu??

ok perasan macam ramai pembaca la tu konon nye...=D

till then.


rindu dia~

5 comments:

✿Cik_Azera said...

harap2 nya memang kamu happy walaupun sekejap aje dapat balik kluang..hehehehe

juex said...

mmg sgt happy cik ziera=))
mkn tak beringat dan haruslah sekarang termenung camne nk hilangkan lemak2 degil di bdn..heheeh

Anonymous said...

waaa...rameinye...nak join skali leh?hehe.
daku kesunyiannn*huhuh*
-een

jue said...

jom la kak een..dtg umah jue..xde hal punya=))

Anonymous said...

biler tuh?kalau weekends leh?keitai2 la ek..;)