Monday, August 31, 2009

|hisashiburi~|

tuuu diaaa.kronik sungguh la tahap kemalasan aku nak update ni.hehe.

banyak sangat menda berlaku sepanjang 2 minggu lepas.tapi macam citer dah basi kan.so,cerita yang lastest saje la ye.hihi.

semalam, aku pergi Ebisu Circuit, Fukushima.sebab nak tengok Drift 1.first time pegi,so sangat excited.hehe.kaisya aku jadi sponsor RE-Amemiya Team.Drifter; Suenaga Sensyu.Semalam adalah round 6.Sabtu round 5.Suenaga sensyu jadi johan round 5.Kami sangat tak sangka dia boleh johan lagi untuk round 6.2 hari berturut-turut johan!Kakkoyokatta!!!rasa sangat tak rugi pergi jauh-jauh.dengan hujan nye.sejuk tak payah cakap la.macam fuyu.aku dah menggigil-gigil.mulut pon kuar asap uuu.tapi memang fun!aku dah jatuh hati pada suenaga sensyu.oppss,ada kena baling kasut dengan bini dia ni kang.hahaha.

aku terpaksa korbankan baju keje aku sebab nak suruh suenaga sensyu sign.gile tak?tak kan?haha.so,baju tu kalo dah pakai aku tak akan basuh.febreze sudah.kihkihkih.

gambar-gambaran aku upload kemudian ye.sebab sekarang aku malas.like u dont know me je.hehe.

sekarang tengah pikir, kat Fuji Speed Way nanti nak pegi lagi ke tak ek??ermmmmm. pikir jangan tak pikir..=D

oh ye.korangggg.

SALAM MERDEKA YANG KE-52~!

nanti kalo aku tak wish, ade plak kata aku tak sayang kan negara sendiri.hihi.



いい思い出ができて、良かったね~

2 comments:

✿Cik_Azera said...

ingat kan sudah lupa tarikh kemerdekaan tanah tumpah airmu ini..heeeeee

juex said...

actually,hampir2 lupe juge..hehe