Friday, May 22, 2009

|軽い話~?|


Fuhhhhh~
Lega sket sebab encik boss tak datang office harini..so,ade banyak masa nak hupdate blog..yeay~!=))

Semalam sakit gile kepala..apa lagi kan kalo bukan sebab pressure kerja yang boss bagi on da spot..balik keja pas mandi terus KO..memang tak layan langsung la perut yang berbunyi-bunyi minta di belai..huhhh..tido lagi penting=P

*****

Saikin kan, aku macam rasa confused dengan diri sendiri la..why ek??dah lama tak rasa macam ni..ermmmm aku nak explain pon tak reti..adehhhh..so, just keep it to myself je la kan..huhuhu

*****

Memang betul kan orang kata; kita hanya merancang, yang menentukan semuanya itu adalah Allah..rasa diri ni begitu kerdil..
Tapi itu bukan la alasan untuk kita tidak berusaha betul tak? Kalau tak ada usaha, macam mana Allah nak bantu kita..desyou?

So, motif??

Fikir sendiri la…malas nak elaborate…

*****

Kalau aku tulis entry yang korang tak faham, korang nak baca tak??hehehe..
Nanti korang kata aku syok sendiri plak=D
Alaaaa..sesekali boleh la ye..aku suka gak kalo korang tertanya-tanya jadah ape la yang aku dok merepek ni kan..hahahha..so, please bear with me a minute k=))

*****

Pernah tak korang tetiba je rasa berdebar-debar??bukan macam berdebar-debar sebab nervous boss nak datang..tu aku dah lali dah..tapi ni tak ada ribut tak ada angin tetiba rasa berdebar-debar…pelik kan..cepat-cepat,sape pernah rasa, meh la share dengan aku..kadang-kadang cuak gak..sebab dah banyak kali aku rasa cam tu..pe hal ntah..huhuhu

*****

Last but not least, meh aku tepek gambar omiyage aku dapat masa kyaku sama datang my office..chomeiiiii sangat..tapi agak manis lah..disebabkan semua dalam office ni tak suka makan manis, so, aku rembat la semua skali..hahahah (evil laugh=P)


:ナンカ、ヘンダナ~ドウスル?:

No comments: