Tuesday, April 07, 2009

|perasan aktif=P|

Ni nak update sket2 je..malas betol nak menaip..saikin dok keje menaip je..lenguh sendi2 tangan I nih..huhuhu..so,kali ni nye entry biar ringkas tapi padat okehhh..

Ye la tuuuhhh=D

Hari sabtu last week gi maen badminton lagi lepas balik keje..maen memang bersungguh betol la..macam nak wakil Malaysia plak rasenye..hahhaa..tak boleh blah betol=P

Tapi series,berpeluh sampai lencun t-shirt..naseb baek boleh cover dengan sweater..mane tak nye kan..kitorang maen 3 orang je..arip dengan arop kalo time diorang otak mereng memang suka buli aku..diorang regu lawan aku sorang! Dah la depa memang pro..mahu sesak napas ku..ish2 tak patut btol..

Pastu pukol 9:30 malam terus gi maen boling..aku maen dengan seluar trek je pon..sempoi gilo..dengan bau peluh nye lagi..hahha..punye la nak jimat mase tak nak balik umah dulu lepas maen badminton tu..
hehhh..layan kan aje la…

Hari Ahad plak,lepas bertungkus lumus mengemas rumah,tetiba arep ajak maen badminton dengan ping pong kat Oomiya plak..fullamak..aktif gile bebudak nih..dua hari berturut turut pulak tuh..

aku pon nak la jugak dianggap aktif kan..so,aku pon on jek la..tapi memang seronok sebab boleh kenal orang2 melayu yang laen..kira nya aku tak jadi la katak di bawah tempurung..cheeewahhh=P

Best gak maen takyu nih..walopon tak reti lagi nak kawal bola dia yang cenonet tu..takpe2..practice make perfect bak kata orang puteh=))


::beriadah la demi badan yang cergas dan sehat..hahahha=))::


Nak gi hanami..tolong2~

6 comments:

-lord-lel-ly- said...

baguz towl eyhhh ko bersenam!!!
salute uhhh...
pasneh tgk ko sah2 makin cenonet~...

jue said...

mak aihhhh~~!!
dah ade blog tuuuuu!!caya lah cik lely!!rajen2 lah update okehhh=))

✿Cik_Azera said...

wahh...aktif sekarang....bagus2

jue said...

bile dah lame x bersukan nih,habis saket segala mak nenek..huhu

-lord-lel-ly- said...

well...am a bad writter...
so xpayah laa ko nk tgk aku nyer page regularly...hak3....
malu dowh~

jue said...

mcm la aku penulis bertauliah=P
saje tulis suke2..bile ko dh ade blog bertambah la bhn bacaan aku..heheh=))