Monday, April 27, 2009

|mumbling...|

Sabtu: En arop open table..sebab besday boy..haruslah ber open table..muhahaha..makan dengan tamaknye..sampai lupe nk snap gambar..adehhh...pas makan,senak perut sampai nak jalan pon mengah..tak senonoh btol...
pengajaran; walopon makan free,haruslah beringat juge..jangan makan dengan syaitonnn..bak kata en arep..huhuhu..hampes..makan dalam btol=P

Ahad: Joined makan-makan kat umah kak pah..whoaaa..makan lagi..takde hal..nama pon perut lapan..haruslah banyak space lagi yang boleh di isi=))
menu: nasi beriani,nasi putih, ayam masak sambal, gulai terung, daging masak kari, sambal telur,ikan goreng,sambal belacan, bubur kacang hijau..dan banyakkk lagi sebenarnye..slurppppp..sedap gilo..
pastu,tapau sambal belacan kak pah..hikhikhik..padahal bukannye tak boleh buat sendriks..pemalas btol anak dara sorang nih...hahaha
pastu,dalam kereta bau sambal belacan baekkkk punya...huhuhu..naseb baek en arop tak tinggal kan aku dan sambal belacan itu tepi jalan..hakhakhak..selamattttt...=))

Isnin: Adoiiiiiii...nape malas benor le nak gi keje arinih~!!cepat le petang..nak balik!hukhukhuk

kesimpulannye: makan dan kerja adalah dua perkara yang berbeza..sangat-sangat berbeza...
sila la sedar wahai cik jue!


apsal GW aku sekejap jek..?nak gi holiday laaaaaa~!

2 comments:

mamaizz said...

ni br menunjukkan bukti jue perut 8 hehe:p..
jue cuti kjp je ke gw nih??jom2 trn hiroshima,taikai bola..kalo jue dok hiroshima lg bleh la jumpe kn2

jue said...

GW cuti kjp je..3,4,5,6..
xbest btol=(
lupe plak ade bola taikai nih..jauh nye la hiroshima tuh..hehehe