Wednesday, April 08, 2009

|no title|

These few days, don’t know why I get irritated really easily.

Rasa geram, bengang, sakit hati tu asyik dok datang jek.Orang kata kalo mood swings macam ni tanda-tanda nak peod.Tu ade kemugkinan juge lah.sebab nye bulan ni aku tak peod lagi.Yang tu dalaman punya hal la kan.Tapi aku yakin benda ni banyak dipengaruhi dari persekitaran aku sekarang nih. Especially bab-bab kerja. Tu pasal la aku saje buat-buat aktif last week.Nak bagi reda mood aku yang ntah pape nih.Kalo dibiarkan melarat,memang parah lah.

Kalo boleh masa kerja aku tak nak la bagi nampak sangat aku sedang bengang dan makan dalam jek.Ye la aku ni sape?Just kuli batak saje okehh! But it can’t help! Kadang-kadang terpamer gak la kat riak wajah aku nih. But who cares? Setiap orang mempunyai hak terhadap perasaan masing-masing desyou?! Tapi pandai-pandai la kawal.Aku takde la sampai tahap nak tinggikan suara aku or marah-marah tak tentu pasal.Sendiri mahu pikir lah.

Last-last, kalo dah tak tahan sangat aku tulis la apa-apa yang aku bengang kan tu kat selai kertas,tulis banyak-banyak kali,besar-besar pon takpe..tekan-tekan sket pen/pencil tu..then,renyuk kan kertas,baling kat bakul sampah.huhhhh!perasaan macam humban makhluk yang kita bengang tu kat dalam gaung..hahahha..ala,bukan betol pon kan..perasaan tu jek..at least lega sket..pastu,boleh senyum sorang-sorang..sewel..

Lagi satu, people’s behavior is one of the hardest things to understand kan? Which sometimes, I crash my mind to understand. And I'll be like, "What the heck?!"
There are certain things that we do that will affect other people. Everything.It just depends whether the effect is good or bad.

Ye.
Saya tahu.Sangat-sangat tahu..

Orang lain pon mungkin tak paham juga perangai kita..sebab tu la jangan berperangai yang memualkan dan mem’bengang’kan orang laen juga.Yang ni kalo tak pandai nak pikir sendiri, tak tahu la nak jadi ape…

Sorry la pada kawan-kawan yang baca entry yang tak berapa nak ceria nih. Sometimes, I need some space to clear out my mind from this menyerabutkan-kepala-otak thing.



life is about change. sometimes it's painful, sometimes it's beautiful, but most of the time it's both."-smallville

don't ever let anyone make you feel like you don't deserve what you want."-10 things i hate about you


It's time to grow up, Jue!


2 comments:

✿Cik_Azera said...

biase laaa tuh...
sama laa word yg kekadang keluar
dari mulut aku "kita kuli aje"
huhuhu..cheer up...
balik raya nnt, kite ronggeng...
hahahaha

jue said...

okeh..jom ronggeng!=))