Monday, February 23, 2009

|berhingusan~!|


Ohayou~~!

Hujan pulak hari nih..sejuk bukan maen lagi..kat office nih dah bukak danbo,aircond segala mak nenek la..tp still sejuk lagi..haish..dah la selsema nih..sok sek sok sek dari tadi..tak selesa tol..nape la aku asyik kena selsema jek nih..hari tu balik dari syougatsu kat Tokyo siap dah demam2..la ni selsema balik..adehhhh..selama nih tak pernah jadik camnih..nampak sangat badan kurang antibody..huhuhu
Letih btol kalo selsema nih..hidung tersumbat weh!!tapi dalam tersumbat pon aku boleh bau asap rokok uuuu..memang sensetip btol idung aku ni kalo bab2 rokok..huuuu sesak napas=(
Last week teruk sket..siap batuk2 sampai keluar air mata..gatal benor tekak nih..
pastu ade sorang mamat jepun nih..punya la takut sangat kena influenza..time aku ade je pakai topeng..time aku takde tak pakai..blah la wei!!influenza tu banyak jenis la!!sabor je la..tapi aku buat dek je..aku saje batuk kuat2 biar die nebes..hahaha..dah la dia memang tidak di sukai ramai pon kat sini…pastu bile nampak aku cam kurushi batuk2 tu..die soh aku balik..ewah,halau aku nampak!huhhhh,bagus gak..tak yah aku nak menghadap muke ko jek!huhhh!
bile aku citer kat arop dengan arep..apelagi terbahak bahak la diorang..pastu meletus la ketupat2 kami..hahahah..naseb ko la jepun=P
Haiiiiii…lapo la pulak..harini aku bawak bento tau..mee goreng sajo..cepat la kol 12..lapo neh!!hehehhh=)

No comments: