Friday, September 26, 2008

|you could be happy...|

wah seronoknye bila weekend menjelma kembali~~~yeay!

bertambah seronok bila petang tadi bas kembali bergerak secara normal seperti sebuah bas...
kalau tak macam aku naik hape je..lembab macam siput sedut...
ni semua gara-gara traffic jam dan juga yakyuu shiai(baseball game);
yang membuatkan manusia berduyun duyun membanjiri sekitar 広島市民球場(stadium)...
adoilah...rasa macam lagi teruk dari traffic jam kat KL tuh..sungguh hangin satu badan dibuatnye tau...naseb baik la hari ni takde game..kalau tak mahu direct satu minggu ni sangkut dalam jam...perjalanan yang ambil masa 20minit sampai rumah jadi 45minit!oh,tak suka ok!lagi teruk bila bilangan lampu isyarat saaaangaattttt banyak dan sungguh annoying coz dia punya hijau tu sekejap giler.....sampai turn bas aku je musti dia merah...grrrrr..(haruskah aku menyalah kan lampu isyarat??hahaha)...tapi aku tahu,marah-marah pon takde faedahnye...sabar je la...pity me~

nihonjin ni pon satu...obsess gile dengan yakyuu yang memang aku tak paham dia punye rules walaupon aku cuba nak memahaminya....tapi tak jalan...baik layan bola lagi best dan masyuk..hehehh..sesiapa yang faham yakyuu sila terangkan padaku boleh??=D


ok lah...sedang rajin nak tukar template nih...c u then=))

No comments: