Saturday, September 20, 2008

|take me away....|

alhamdulillah
hari ni dah masuk hari ke-20 umat Islam berpuasa...
sedar tak sedar kan...lagi 10 hari nak sambut hari raya...


perasaan??
tiada perasaan...sebab 1st raya aku kerja okeh!

baju raya??
what?baju raya?whats that??LOL
baju raya tahun lepas ada 2helai tak pakai lagi...sila pakai ape yang ade okes!(boleh tak aku gi kerja pakai baju kurung?ermmmmm...idea bernas di situ)
kasut raya??beg raya??
tiada istilah kasut dan beg raya dalam kamus hidup ku*iye la tuh*

kuih raya??
harap maaf...kuih raya takde..yang ade cuma biskut kering dan megi raya yang melambak lambak itu!*sigh*

duit raya??
oit!tak sedar2 lagi ke awak tu dah tak layak dapat duit raya??
tapi aku blom kawen lagi okeh!*ngehngehngeh*

ketupat??rendang??
nope!aku tak suka makan ketupat..nasi is much better..rendang segera bisa diatur dong!

kad raya??
siapa la diriku ini...takde sape pon sudi nak pos kad raya kat aku*sobsobsob*

lagu raya??
tak mo dengar lagu raya...nanti mula la nak sebak2...i want to be kental okeh!*can?*

tulis bagi menyedapkan hati je nih....
well...its not easy to celebrate 1st raya alone..
dan saiyaku kena kerja pulak tuh...
but I'm trying my utmost to keep my spirit high....

3 comments:

Anonymous said...

keje ke ry nanti??ciannye die..amikla cuti..meh raye ngn kitorg meh

Anonymous said...

keje la kak..muzz amek cuti ye??
selamat hari raya untuk pinkymama sekeluarga=))

Anonymous said...

cuti kot..tp xamik lg pn..hehe..hrp2 cuti la..
selamat hari raya utk jue jgk