Tuesday, January 05, 2010

esok dah start kerja.tiada lagi tidur selepas subuh, bangun sebelum habis zohor.huhu.
esok perlu bangun awal memandangkan cabaran nak gi jimusho agak hebat.kalau la jimusho sebelah rumah alangkah bahagia nya hidup.huhu lagi.

start esok, aku nak bekerja dengan lebih ikhlas. selama hampir setahun kerja kat kaisya ni, banyak betul monku.tu yang buat aku stress kot.so, kena latih diri untuk lebih ikhlas.buat kerja dengan penuh komitmen.walaupun aku tak gemar dengan gaya encik boss, kena kuat kan semangat.huhu.macam tak percaya aku boleh buat revolusi macam ni.woit,azam tahun baru nih!caya lah!hahaha.

so, kalo korang ada terbaca entry-entry yang aku tulis lepas ni monku pasal kerja, korang tolong piat telinga aku ok?!hehhhh







tapi kalo sampai satu tahap aku rasa bengang tak boleh blah dengan kerja-kerja aku, itik-itik seperti dalam gambar di atas akan menjadi mangsa aku.hahaha.actually gambar-gambar kat atas tu koen sebelah jimusho.banyak gile itik.rasa macam kat kampung.damai je.boleh layan jiwangss kalo free.hehhh.

tadi lepas habis kemas rumah ( rumah dah tak bersepah, jemputlah datang.hehe), gi pinjam basikal canggih jiran jalan-jalan kat koen dekat-dekat rumah.bagus betul tahun 2010 ni.hidup dikelilingi flora dan fauna.hahaha.




dah lama gile nak pergi jalan-jalan kat koen ni.tapi tak pergi-pergi.harini berbasikal dekat sejam.beriadah youuuu!best-best!koen ni masa haru, banyak gile sakura.cantikss.tapi tahun ni dapat ke aku berhanami?memandangkan kawan-kawan di hachioji dah sotsugyou nanti.sadis-sadis.eh, kak een jom nanti hanami kat sini ye.dekat je saya nak cop tempat=)

akhir kata, selamat bekerja buat diri sendiri=P
pada mc ah dan yana, syuron to happyou ganbatte ne~
yakin boleh!^^

7 comments:

✿Cik_Azera said...

betul tuh
perbetulkan niat
kerja kerana-Nya
moga terus bahagia

aku pun sedang berusaha
utk bekerja dengan ikhlas

good luck for both of us

juex said...

good luck ziera~

FatihahAzmi said...

gamba!! ❤

Anonymous said...

betul la jue..akak pon ade kerisauan yg sama bila pk2 populasi bakal berkurang next season ni.huhu.
p/s:buley2..nanti kite hanami sesama insyaallah;)
pps:keja leklok..tc
-een

cik li said...

sankyus juee.. jom balik mesia jom jom.. dok melaka jom.. hahaha

Anonymous said...

ha..g la dok mlk ramai2..akak ade umah satu utk disewa .amcam?hihi.seriusu ni...!

jue said...

aku nk dok bangi la yana..tp bangi dh dkt sgt dgn melaka tuhh..every week blh g open house umah ko=P

mcm mana nk meramaikan populasi nx season ni kak een??nmpk gaya nye kak een kena kawin pastu beranak pinak la camni *jyodan2^^*