Friday, July 10, 2009

|tak tahu nk ltk title ape..|

maji lama tak update blog nih..malas betul!
so,nk update secara point-point je la..malas nak mengarang ayat..tengok tu..malas sokmo..bile masa la aku rajin kan;D

・sabtu minggu lepas en arip telah open table di red lobster..perghh!!sedap lagi mengenyangkan...
gochisousamadeshita=))

・dengan perut yang kekenyangan tu,aku terus gi takao..bertemu kawan-kawan bergosip=))

・hari ahad esoknya, makan-makan ala2 kenduri di umah mc ah..akhirnya dapat gak aku makan sardin...oishikatta=))

・masih lagi dengan perut yang kenyang, kami menuju ke Minami Oosawa..shopping la beb..ape lagi kan=))

・setelah bertungkus lumus 7 kali..maka dengan itu tanggal 090709, aku telah berjaya!!! yeayyyyy!!alhamdulillah=))

・oleh yang sedemikian, pada hari ini buat pertama kali nya aku pergi office sendirian..begitu juga ketika pulang dari office..nanka...samishiii ki ga suru=((

・pagi-pagi takde dah nak borak-borak dalam bahasa melayu..bila petang pulak,takde dah aku nak melepaskan kebengangan aku bekerja dalam bahasa melayu..huhuhu..penat nye!!!!last-last memekak nyanyi kuat-kuat sorang-sorang!nasib baik waras lagi...

ok lah..sape tak paham isi kandungan entry nih..sila pm saya ye..=P



::kami ketika itu::



2 comments:

ah said...

tahniah la beb.. nnt leh dtg umah kami sorg2 naik ape hummer?? hahah.. akhirnye!

jue said...

okeh2..xde masalah..nnt aku pinjam ngan sacyou;D