Tuesday, June 02, 2009

|ramblings for the day..|

sekejap je dah masuk bulan 6 kan..cepat betul masa berlalu..teringat bulan 6 tahun lepas masa aku duduk sorang2 kat Hiroshima..sungguh la sabishi tak henggat nye la..bulan tu juga la bulan kesedihan..bukan bulan chenta cam lagu dangdut tu okehh=D

tapi tu semua dah jadi kenangan..sekarang banyak yang telah berubah..masa merubahkan semuanya..cewah!ayat harus lah berbunga bunga ye..hehe..

sekarang tidak la se sabishi dulu..kekadang je..time gedik2 homesick time tu la rasa diri sangat keseorangan..hahahha..sudah2 la dengan ayat tak boleh blah nih..=D

ok,kerja pon so far ok lah..cuma kena banyak train diri untuk menjadi lebih penyabar dan berfikiran positif..huhu..kalau dua2 ni takde alamatnye dah lama lah aku bungkus kain baju cabut balik mesia tanam kelapa sawit..heheh..ade sesiapa nak joint venture dengan aku??tapi aku nak jadi boss lahh..boleh??hahah=D

harus bersyukur la masih ada rezeki di bumi jepun nih..tapi sampai bila aku nak mencari sesuap nasi di sini??jawapan nya; i dont know yet..ecehhh..jawapan standard yang menepati piawai=D
bukan la aku tak hingin nak balik malaysia for good..tapi tak sampai seru lagi..nak buat camno kan??=D


adehhhhhhhhhhhhh...lapoooooonyeeeeeeee...bunyik-bunyik dan perut ku..

okay, you guys can breathe now,coz my ramblings end here today.

thank you for reading!

hehe=D


sungguh tak bermotif penulisan ku kali ini..*sigh*


saya rindu kamuuuuuu~





No comments: