Wednesday, June 10, 2009

|i dont want to miss a thing...|


ok saya akan pulang ke Malaysia 21 - 26 Julai ini atas urusan kerja..eceh..btol tak tipu..
tapi saya akan berada di rumah 24 & 25 Julai sahaja=((

maka dengan itu saya kena listkan baaaaanyyyyykkkkk makanan yang perlu dan harus di makan ketika berada di Malaysia...

maji tak kesah kalori ke hape ke..yang penting ngappp~!=))

sebabnye Ogos nanti dah nak puasa kan..hah!!korang dah habis ganti puasa blom???alamak cakap orang plak..saya ada 3 hari lagi ni..adussss...

pastu raya nanti InsyaAllah beraya di Malaysia juga..ya bedabedu~!!=))
yang ni haruskah saya sediakan duet raya???oh, tidakkkkk!kempes purse ku..tapi takpe la setahun sekali..sorang singgit sudah le..hahahahhaha..

okes lah..saja curik2 hupdate blog sementara kyaku san datang office nih..naseb baek kyaku san ni seorang yang sempoi dan tidak skema;D

till then~

saikin,tak ghairah la nak hupdate blog..rase lemau semacam..huhuhu


4 comments:

-lord-lel-ly- said...

hoitt!!..siler sediakan duet rayer yg banyak yer utk sayer!!!!

✿Cik_Azera said...

aishhhh dua hari jer di rumah...
okay lah tuh dari xde hari langsung

Anonymous said...

duit raya bg sorg 50sen je cukup jue..hehehe.
wa,blk mesia bln7 nih?dan raya jugak?bestnyeee...
*kfc ...kfc...hehehe>:)

-een

jue said...

lely: oppsss!sy x mampu la cik lely=P

ziera: tu la..janji dpt blk umah..kalo xdpt bek xyah blk trs kan..huhu

kak een: yeay!!blk raye jgk..hehhe..okes nnt sy bli kfc..tp dtg kashiwa ye=))