Monday, November 16, 2009



hisabisa dapur di rumah ku berasap secara sempurna.huhuhu.
tengok la betapa rajin nya aku memasak di hari minggu.satu set lengkap okeh.ayam goreng berempah (credit to mc ah sebab bagi aku rempah ni;D).sayur goreng.sambal tumis.buah pon ade.i cakap kat you.hahaha.



bila dah siap semua tu rasa nak mengalir air mata.sebab tung tang tung tang bersilat kat dapur,kekkyoku makan sorang-sorang.adusss.sadisss.tapi orang kata tak elok bersedih depan rezeki.ape lagi kan.aku ngap la jugak siap bertambah lagi.sape kata takde selera makan sorang-sorang?kalau dah lapar tu ada aku kisah??hahaha.konon la kan.

so,ape motif letak gambar makanan nih?

nak bagi motivasi sikit supaya aku menjadi lebih rajin untuk memasak.Yezza!!

rasa berat bertambah 1kg nih.yabaii!

2 comments:

-lord-lel-ly- said...

uiksss..makcik!!! sedapnyer ayam goreng tuuuu....lapo la plak!! adess....
pandai ko masak eyh...
ingtkn pndai makan jer...hahahaha

jue said...

c da legs la beb..mestilah kene prektis..hahahha
kalo lapo sila la msk ye cik lely;D