Tuesday, September 15, 2009

|buhbye~;D|

esok, saya balik malaysia dulu ye=D

di kesempatan ini saya nak mengucapkan;

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

makan sedap-sedap hari raya nanti jangan lupa kat saya ok..walapon bile saya dah mentekedarah nanti, saya tak ingat kat sesapa pon..hehehehhe

lagi satu, berhati-hati di jalan raya.pandu cermat jiwa selamat.jangan bawa macam pelesit.sayangi la nyawa anda dan orang-orang yang anda kasihi.

tuuu diaaaa.macam pesanan penaja.hihi.

see you after raya.InsyaAllah=))

hancuss la program diet ku nanti..maa ii ka;P

2 comments:

✿Cik_Azera said...

juex...sila bagi nombor phone ko bila dah di Msia yer...

-lord-lel-ly- said...

cik jue...
selamat hari raya and maaf zahir batin gak....
menekedarah tu jgn luper aku plak!!..
sowi la..thn neh xder kad rayer dr aku...
tersangat bz...
papehal...koling2 la yer..