Sunday, July 27, 2008

|ROOKIES|

i've been staying at home for two days. not going out at all. not even stepping out the main door.
that's my life bile weekend..duduk rumah saje..bleh gak saving..so,keje nye asyik tengok tv dgn maen tenet je..huhuhu..so,arinih just nak share tentang drama ROOKIES yang di adaptasikan dari manga(comic)...kisah nye pon dah tamat semalam..2jam lagi tuh..mmg aku dok mencangok je depan tv..sangat kandou!best2!!pada sesiape yang tak tengok cerita nih..sila lah tengok..
This drama is very touching and it worth watching=)

The story revolves around a high school teacher and coach that

tries to reform delinquents by having them join the baseball team.

and this one gambar manga die



dalam drama nih aku sangat suke dengan lakonan Ichihara(Aniya).Just listening to Aniya's voice shivers my timbers..muahahaha..geli aku..tapi sebenarnye aku suke je semua...they are hot!hahahaha...the main point is...drama nih banyak menyedarkan aku bahawasanya bukan senang nak jadikan impian dan cita-sita kita nih sebagai kenyataan...banyak halangan dan dugaan yang terpaksa kita lalui untuk sampai ke tahap itu...ia juga banyak mengajar erti friendship,hardship..dan ship2 yang sewaktu dengan nya..dan drama nih akan dijadikan movie yang bakal ditayangkan this autumn!giler la..kalo org same yang berlakon,banyak nye income diorang..hahaha..mata duetan ko jue!

ok la..enuff ramblings..malas nk citer panjang2..nak tahu best ke tak..tengok sendrik la ye..aku just susumekan sahaja..;)

have a nice day people~~!

No comments: