Sunday, December 16, 2007

|bz tp malas~~|

hari ahad yg suram dan sejuk..sgt x sesuai~~!
patutnye dah kene bz2 tulis ronbun(thesis)..tp sgttttt malas thp cipan!
due date 15hb 2 nnt..sgt byk kene tulis dan sgt takut xsempat nk siap=(
jikken pn xabes buat lg dgn nk wat kaiseki(analysis) lg..otak bley jd mengong kalo pk sumer tuh
koweiiiii~~~!
ok2 jgn penin2 pale lg arinih..esk la pk..bile hari cuti kite kene cuti dgn puas2 kan=P
***************************
Aku ingin menjadi mimpi indah, dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu, yang mungkin bisa kau rindu
Karena, langkah merapuh, tanpa dirimu
Oh karena, hati t’lah letih

Aku ingin menjadi sesuatu, yang s’lalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku, selalu memujamu
Tanpamu, sepinya waktu, merantai hati
Oh bayangmu, seakan-akan

[Reff]
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil, rinduku, padamu oo~~
Seperti udara yang ku hela kau se-lalu, ada

[Bridge]
Hanya dirimu yang bisa, membuatku tenang
Tanpa dirimu aku me-rasa, hilang
dan sepi, dan sepi

[Reff] (x2)
Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada
Sya Lalalala, lalalala
******************************
owh sy sgt suke lagu dealova ini..bkn saje lagu die best tapi lirik die pon sgt menyetuh hati dan perasaan..
cetsss jiwangss~~!=P
upppsss..hobi sy yg br adelah menyanyi=))
bile ati rs xbes ke sayu ke sure kene nyanyi..bg keluar sumer sore2 katak yg terpendam tuh..
pastu ok dan lega sket..haha
cara yg sgt poyo kan..hihi
o ye..br perasan sgt lame dah xgi karaoke..rindu plak nk gi reramai nyanyi cam xhingat dunia smpai saket2 tekak xdek sore=)
nnt naek tokyo nk karaoke la dgn bebudak nih..diorg lagi havoc=P

No comments: